Ebbaforever

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Ebba - 25 oktober 2011 18:56

Detta inlägg blir som en punkt liste (Y)


1. Är det någon som gör headers till andra?? Kommentera!  :)


2.Dagen: 8.20 på busshålplatsen in till stan för att ha en lång typ historie lektion, haha bättre än att ha typ matte :)

 

Bilder från dagen:


Tia i peruk (Y) Gick till stan efter dagen i stan :) 



 


Bruns V.S rosa hår ??




     





   

En nalle som blåste bublor i hagastaden elr något (Y) hahahahaa :) vet inte vad det hetre men hagabadet låg där :)


3. 

Titta vad duktig jag är på att sy (Y) 

Riktigt snygg modell jag hittade (Y) <3






 


4.

Ifall ni vill veta så ska jag snart köpa en till kopis till burre <3 Han vill ha en ny kompis nu börjar bli lite knäppis :S <3 <3

sitter och pussar på en rosa plast leksak :) hahah 



                                                                                                                                           5. Jag Har boka in mig i en hoppgrupp på fredag på lovet  så då ska jag rida MR CZERO :)  Stallets minsta stora häst :) går säkert jätte bra, har fått höra att han är lite vinglig men om man håller om han så ska det gå bra :)                                                                                                                                                                                                                              6. Video när jag rider barbacka på Moonshine <3 Dom som filmade kunde värkligen inte filma bra så ni får nörja er med detta klipp :)
  //Ebba





















Presentation


Detta är min blogg och jag heter Ebba, jag bloggar om olika grejer som händer i mitt liv, kommentera och läs gärna :)
// puss hej

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

du är:
 Tjej
 Kille

Bloggar jag läser

Länkar

Kategorier

Min Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards