Ebbaforever

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Ebba - 12 oktober 2011 15:00
1. Hatar du någon? - Ja, elr inte riktigt hatar...

2. Vad har du på dig just nu? - Håliga jeans, svarta tights under ( annars är det kallt) en flufig tröja men möster


3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Kompisarna i skolan och min familj :)

4. Hur lång är du? - ca. 1,50 m

5. Vilken är den senaste filmen du sett? pirates of the caribbean

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - Vad ser du på??

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Ringa (Y)

8. Choklad med nötter i eller utan nötter? Utan nötter såklart!! :)

9. När såg du senast din mamma? Imorse

10. När fyller du år? 19 december

11. Mvg i något? - Nej, när jag ska få betyg så är det a- f :)

12. När vaknade du idag? Mobilen ringde kl. 7.10

13. Vilken är din favoritplats? Hemma elr i stallet <3

14. Är du rädd för något? Jaa!! Mörkret är äkligt ;( Och clowner

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Någon stans i sverige ;)

16. Hur stor är din säng? Lagom, 195 cm lång och 90 cm bred tror jag

17. Vad sover du i? En cool röd tröja

18. Hur många kuddar har du i sängen 2 fast den ena använder jag typ inte

20. Tycker du om kinamat? NEj, det är inte gott!

21. Tycker du om kaffe? - Nej, uch :O

22. Vad dricker du helst till frukost? - Äpple dricka :) och/ eller vatten

23. Kan du spela poker? - Nej :)

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - ja, 1 hund tror jag

25. Kan du några andra språk än svenska? - Svenska, engelska, tyska och ett ord på Turkiska :)

26. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej, det ville jag göra när jag var liten. Det gick ju så fort

27. Vilka djur tycker du om? - Hundar, hästar, Pandor, Undulater

28. Vad spenderar du helst pengar på? - Något :)

29. Är du cool? Nej, jag är Coolast

30. Kan du rulla med tungan? va??

31. Vem är den roligaste människan du känner? Tina elr nea ( i min klass)


32. Vad har du för ringsignal? - Justin bieber- Vet inte vilken just nu :)

33. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Nej, dom tror jag mina småsyckon fick och sedan gav dom
dom vidare

34. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Mitt blod

35. Kan du byta olja på bilen? - Kan jag säker om jag får lite hjälp :P

36. Vilken var den senaste boken du läste? - Tjockare än vatten ( en hästbok- serie heartland)

37. Nämn två stycken som är din favorit artist? - Justin bieber, Ulrik munther mm.

38. Dansar du i bilen? OFC not :)

39. När var du i kyrkan senast? När min bror konfermerade sig - tror jag

40. Har du någon tatuering? jaa :)

41. Tycker du om någon? - kanske det kanske :P

42. Röka eller snusa? ? Inget!!!

43. Hur gammal är du? - 12 år, snart 13 :)

44. Vad är ditt mobil nummer? De du :)

45. Vad ska du göra ikväll? - Träna landhockey :)

46. Har du några syskon? - två små syskon+ 1 storebror

47. Hur mycket pengar har du på din mobil? - Vänta lite så ska jag kolla :)

48. Har du några djur? Ja 1 fågel ( hade två men den ena dog för ca. 2-3 v sedan)

49. VIlka bloggar läser du?? Http://kapa.blogg.se - http://fokis.se - Och så brukar jag kolla lite på andra bloggar :)

50. Vilket språk har du i skolan?( Tyska, Spanska elr Franska) jag har Tyska (Y) 
 
Något av detta som ni INTE viste om mig?? kommentera <3

BAra för att jag är så snäll <3 
:   
   
    

Presentation


Detta är min blogg och jag heter Ebba, jag bloggar om olika grejer som händer i mitt liv, kommentera och läs gärna :)
// puss hej

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

du är:
 Tjej
 Kille

Bloggar jag läser

Länkar

Kategorier

Min Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards