Ebbaforever

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Ebba - 7 oktober 2011 21:01

Hejj blogen

och jag har chatat med andre Zuniga




Och jag var tvungen att klicka han ;( ussh vad surt....







                                                                                                     Efter skolan så var åkte jag och min underbara familj till Ullared :) och köpte lite smått och gott :) kommer bilder på allt nu                                                                                                                                                                                                Bilder:                                                                                            3 naglak 29 :-   nagelborttagning 9.95 :-   hårnålar 6:-   ansikts rengörning 10 :-  En godisleksak till Burre    Kajal 10 :-   vinte jacka 299:-     ridväst  199:- men den är så fin så ska nog ha den som vardags väst - tycker iafall mamma :)                                                                                                                                         //Ebba

























Presentation


Detta är min blogg och jag heter Ebba, jag bloggar om olika grejer som händer i mitt liv, kommentera och läs gärna :)
// puss hej

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

du är:
 Tjej
 Kille

Bloggar jag läser

Länkar

Kategorier

Min Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards